מערכות ראש למוקדי שירות – בשירות לא מתפשרים על איכות

מוקדי שירות וקול סנטר עושים שימוש כחלק מעבודתם השוטפת, בציוד נלווה המהווה חלק בלתי נפרד ממערכות הטלפוניה והמחשוב שבמקום. לאיכות הציוד ישנה השפעה רבה על טיב השירות, על הרמה המקצועית של עובדים ועל אופן התנהלותו הכוללת של המוקד. מהסיבות הללו, בעת בחירת המוצרים ובין היתר: מערכות ראש, מערכות הקלטה ומערכות מתח – קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולבחור ציוד אשר מאחוריו עומדים מותגים עולמיים בעלי שם ומוניטין בתחום.

דגשים חשובים בבחירת מערכות ראש:  מעבר להיכרות מוקדמת עם המותגים המובילים המתמחים בייצור מערכות ראש, ישנם עוד מספר דגשים חשובים אליהם יש להתייחס בעת בחירת המערכות:

  • נוחות – עובדי המוקד מרכיבים את מערכות הראש למשך שעות ארוכות מדי יום. כחלק מכך, קיימת חשיבות גבוהה לוודא שהמערכות הנבחרות יהיו נוחות עבורם ויאפשרו להם לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. מומלץ לנסות את המערכת בטרם הבחירה.
  • שמע – במוקדי שירות מועסקים בדרך כלל נציגים רבים, אשר יושבים במרחקים קטנים אחד מהשני. בכדי שהרעשים החיצוניים לא יפגעו באיכות השמע, חשוב לבחור במערכות המאופיינות בעוצמת שמע גבוהה ואיכותית במיוחד.
  • איכות – בסופו של דבר, אחת המטרות של כל מוקד שירות, היא ליהנות מציוד אשר ישרת את המוקד לאורך שנים. כחלק מכך, אין לעשות פשרות בכל מה שקשור לרמת העמידות של המערכת הנבחרת. נכון שמחירן של מערכות איכותיות יהיה גבוה יותר, אבל העלות הראשונית בהחלט תצדיק את עצמה לאורך זמן – היא תמנע את הצורך בתיקונים והחלפות כל תקופת זמן קצרה.
  • אחריות – בכדי למנוע מיני הפתעות לא נעימות חשוב לשים דגש על הנושא של תקופת האחריות אותה החברה המשווקת מספקת על מוצריה.

מהיכן להזמין את המוצרים? מודעות לדגשים המסייעים בבחירת מערכות ראש היא חשובה, אך במקרים רבים אתם יכולים למצוא את עצמכם מאבדים את הידיים והרגליים בין כל האפשרויות. מהסיבה הזאת, מומלץ לרכוש את המערכות מחברה המספקת בין היתר גם שירותי ייעוץ מקצועיים. חברה אשר תעמיד לרשותכם נציגי מכירות בעלי ידע וניסיון, אשר יקשיבו לכם, יבינו את הצרכים שלכם ובהתאם, ידעו להכווין אתכם אל האפשרויות המתאימות.
חברת טלקול פתרונות תקשורת מתמחה בשיווק ציוד איכותי למוקדי שירות ובין היתר: מערכות ראש לטלפונים ולמחשב, טלפונים, מערכות הקלטה, מערכות מתח ומוצרים נוספים. החברה עובדת עם מותגים עולמיים איכותיים, בעלי מוניטין - כך שכל הציוד המסופק על ידה הינו איכותי ובעל רמת עמידות גבוהה במיוחד ובכוחו לשרת אתכם למשך שנים ארוכות.