יתרונות השימוש במערכות ראש

מחקרים רפואיים הוכיחו ששימוש באוזניה יכול להקטין משמעותית כאבי צוואר ועמוד שידרה.

בעולם העסקים של היום, עובדי משרד מבלים שעות רבות בטלפון. בממוצע, תלוי בסוג העבודה, זמן הטלפון שלנו נע בין 3-4 שעות. לנציגי שירות במוקדים – זמן השימוש בטלפון יהיה גבוה בהרבה.

עדיין, אנחנו נדרשים למשימות נוספות בזמן השיחות ובכך נאלצים להחזיק את שפופרת הטלפון בין האוזן לכתף, על מנת שנוכל לשחרר את הידיים. אנחנו מורגלים לשיטת עבודה כזו כך שאנחנו מבלים בין דקות לשעות באותה יציבה. יציבה הגורמת לנו כאבי צוואר, כאבי גב וכאבי ראש עזים.

מחקרים הצביעו על המונח Telephone Neck Syndrom (TNS) כדי לתאר כאבי צוואר, גב וראש הנגרמים על ידי תנוחה לא נכונה של הצוואר לאורך זמן.

הוכח שתופעות מסוג אלו יכולות לקטון משמעותית ע"י שימוש נכון באזניות טלפון. הוכח שלעובדי משרד המשתמשים באוזניות טלפון, קטן הלחץ על הצוואר, הכתפיים ושרירי הגב העליון בכ 40% לעומת אלו המשתמשים בשפופרת הטלפון.

מחקרים מראים שחל שיפור משמעותי בתפוקת העבודה וביעילותה של עובדים המשתמשים באוזניות טלפון בהשוואה לעובדים המשתמשים בשפופרת טלפון.

תפוקת העבודה של עובדים המשתמשים באוזניות עלתה בכ- 45% בהשוואה לאלו המשתמשים בשפופרת הטלפון. זמן ההתעסקות בטלפון הופחת משמעותית, זמן העבודה השולחני כמו הקלדה ועבודה על המחשב נעשה יותר יעיל, טעויות הקלדה פחתו וחל שיפור ניכר בתפוקת העבודה ויעילותה.

עם הוכחות כה נחרצות ויתרונות כה רבים, השאלה הנשאלת אינה צריכה להיות האם לצייד את עובדינו במערכות ראש לטלפון, אלא איזו מערכת ראש לקנות.

לטלקול מגוון מערכות ראש מיצרנים שונים, בעיצובים שונים, המתאימות לצרכים השונים של עובדי משרד בסביבת עבודה שקטה עד לנותני שירות במוקדים רועשים.

נשמח לעמוד לשירותכם