מהי מערכת ראש?

רוב בתי העסק מנהלים בדרך זו או אחרת תקשורת עם קהל לקוחותיהם, אם זה דרך מחלקת שירות, מחלקת תמיכה, מחלקת מכירות או מחלקת חשבונות.
הרבה כבר נאמר על הקשר הכמעט קדוש בין הלקוח לנציג שירות. לא צריך להיות גאון שיווקי על מנת לדעת ששירות איכותי ואישי תורם לחוויית הלקוח ולהפך. כאשר הנציג מרגיש נוחות ושליטה על מהלך השיחה ותוכנה, השיחה מתנהלת בצורה הטובה ביותר ומעטים יהיו המקרים בהם הלקוחות יצאו מאוכזבים.

על מוקד טלפוני לספק לנציגיו את כל הכלים הדרושים והנוחות המירבית על מנת לבצע את עבודתם ולהתרכז בשיחותיהם.

מערכת ראש מאפשרת לנציג לעשות את עבודתו בנוחות מירבית ולהתרכז בעבודתו.

מערכת ראש לטלפון ו/או למחשב מערכת ראש הינה מכשיר אלקטרוני המשמש להעברת שמע וקבלת שמע. מערכת הראש מעוצבת לשימוש יומיומי, בטוח, נוח ופשוט לתפעול.  מגוון מערכות ראש נועדו לתת מענה לדרישות השונות של המשתמשים, החל במערכת ראש לאוזן אחת (מונארית) או לשתי אוזניים (בינארית) המתאימה יותר לשימוש בסביבת עבודה רועשת, מערכות ראש לשימוש במוקדי שרות או בסביבת עבודה משרדית, מערכות ראש בעיצובים שונים ועוד. מערכת ראש מתאימה, מאפשרת לנו לייעל את עבודתנו ולארגן את סביבת העבודה שלנו ביתר נוחות. טלקול פתרונות תקשורת בע"מ, יבואנית מערכות ראש מקצועיות ואיכותיות במיוחד מתוצרת חברת ADDCOM  האוסטרלית. ניתן לחבר מערכת ראש לכל סוגי הטלפונים הקיימים בשוק באמצעות חיבור המערכת לכבל המתאים. כמו כן, מערכות ראש מתחברות למחשב בחיבור ישיר באמצעות חיבור לכרטיס הקול במחשב או לשקע ה USB. מתאם ה USB  כולל את תכנת ה DSP   המשתיקה את רעשי האקו של המחשב ומאפשרת עבודה רצופה של שעות בנוחות ובאיכות גבוהה של שמע ודיבור.

אביזרים נלווים ניתן להשיג מגוון רחב של אביזרים התומכים במערכות הראש, החל באביזרים מתכלים כגון כריות וספוגיות, וכן בכבלי ומתאמי הדרכה המאפשרים חיבור 2 מערכות ראש לטלפון אחד למטרות הדרכה. כמו כן ניתן להשיג מגברים לטלפונים ישנים המאפשרים הגברת השמע היוצא והנכנס וכן חייגנים. חייגנים הינם טלפונים קטנים עם חיבור למערכת ראש בלבד. אין חיבור לאפרכסת