מערכות ראש לטלפון – נוחות ויעילות

מערכות ראש לטלפון הפכו למצרך חובה לכל בית עסק המעסיק טלפנים, ובעיקר לחברות בעלות מוקדי שירות עם טלפנים רבים. המערכות הללו טומנות בחובן יתרונות רבים הן מצד הטלפן נותן השירות והן מצד הלקוח שצריך לקבל את חווית השירות הטובה ביותר. מצד נותן השירות, מוצר כזה ייעל את העבודה ויקצר את זמנה כי שתי ידיים חופשיות יעילות יותר מיד אחת חופשייה ובזמן השיחה יוכל הטלפן לבצע מטלות נוספות כגון: הקלדה במחשב, חיפוש בניירת וכדומה. מצד הלקוח מקבל השירות, זמן השיחה יתקצר והוא יקבל את מבוקשו ללא המתנה מרובה.

יתרונות נוספים: - איכות השיחה – לאיכות השיחה ישנה משמעות רבה בעיקר מצד הלקוח. בשונה משפופרת רגילה של טלפון, מערכות ראש לטלפון כוללות סינון רעשי רקע והשיחה בין נותן השירות למקבל השירות תעבור ללא הפרעות, בנוסף, איכות השמע של נותן השירות גבוהה מה שגם כן ימנע הפרעות במהלך השיחה והלקוח שבצידו השני של הקו יקבל את השירות המיטבי לו הוא מצפה. - תחושת שיחה פנים אל פנים – בשיחה באמצעות מערכות ראש לטלפון נוצרת התחושה מצד נותן השירות של שיחה פנים אל פנים עם הלקוח מכיוון  שאין צורך להחזיק שום דבר ביד. בשיחה כזו ייתן נותן השירות יחס טוב יותר ללקוח, וסיכויי סגירת העסקה יגברו. - הגנה על האוזן – ישנם יתרונות בריאותיים בעבודה מרובה בטלפון באמצעות מערכות ראש כדוגמת שמירה על הצוואר והיד, אך היתרון החשוב ביותר הוא ההגנה על האוזן מפני חדירת עוצמות קול גבוהות מצד המשתמש במערכת.
חברת טלקול. אצלנו בטלקול איכות המוצר והאחריות לתקינותו וכן שירות ברמה הגבוהה ביותר הינם נר לרגלינו. שנים רבות של ניסיון יחד עם לקוחות רבים המלווים אותנו כבר זמן רב  הם המעידים כי אנו החברה המובילה בתחום. צור קשר עכשיו ואנו נחזור אליך בהקדם וניתן לך את חווית השירות המגיעה לך ואת המוצר הטוב והאיכותי ביותר.