פתרונות תקשורת למוקדי שירות – בחירתו וחשיבותו

מוקדי שירות ומכירות, ארגונים ומוסדות אשר עושים שימוש על בסיס קבוע במרכזיות טלפוניה, זקוקים לציוד נלווה איכותי ומתקדם. בכוחו של הציוד הנלווה למרכזיות, הכולל בין היתר: מערכות ראש, פתרונות הקלטה וטלפונים IP,  לייעל ולהשפיע בצורה משמעותית על איכות השירות ועל רמת העבודה באותו המוקד.   הציוד אמור להיבחר בצורה נבונה תוך התבססות על פרמטרים אשר בכוחם להבטיח את הבחירה הנכונה והמתאימה. הקפדה על בחירה נבונה של החברה ממנה יוזמן הציוד, תהווה צעד חשוב ובעל השפעה רבה על טיב ואיכות הציוד.

מהיכן לרכוש את הציוד? בכדי להבטיח למוקד פתרונות תקשורת ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ להכיר את השוק המדובר בצורה מעמיקה - ללמוד מי הם המותגים העולמיים המובילים, להבין את התכונות החשובות שאמורות להוות חלק מכל אחד מהמוצרים, להתעדכן בחידושים, באפשרויות ובתוספות. המטרה תהיה כמובן, לאפשר לעובדי המוקד ליהנות משימוש במערכות נוחות וידידותיות באיכות בלתי מתפשרת. מכיוון שמדובר בציוד בעל חשיבות גבוהה למוקד והשפעה על תפקודו, ההמלצה היא לרכוש את כל הציוד הנלווה תחת קורת גג אחת ועל ידי כך ליהנות מכתובת אחת לכל בעיה או שאלה. כמובן, שישנם מספר פרמטרים עליהם חשוב לשים דגש בעת בחירת החברה ובין היתר:

  • מותגים– כמו בכל תחום אחר, גם בעולם פתרונות התקשורת קיימים מותגים הנחשבים למובילים וזאת בזכות הרמה הגבוהה של המוצרים מאחוריהם הם עומדים. כחלק מכך, מומלץ לוודא שהחברה ממנה תרכשו את הציוד מספקת מוצרים של מותגים בעלי שם ומוניטין בתחום.
  • שירות – זאת לא משימה פשוטה להבין את ההבדלים בין המוצרים השונים ולבחור ביניהם. חברה אשר שמה את נושא השירות בראש מעיניה, תעניק ללקוחותיה שירותי ייעוץ מקצועיים אשר יסייעו לבצע את הבחירה הנבונה והמתאימה. הקשר עם החברה ממנה מתבצעת הרכישה לא אמור להסתיים בשלב זה, החברה תקפיד ללוות את לקוחותיה לאורך כל הדרך, הן במעמד הקנייה והן גם הרבה אחריה.
  • מחיר – כמובן שהפונקציה של המחיר מושפעת מפרמטרים כמו איכות המוצר ותכונותיו. יחד עם זאת, מומלץ לרכוש את המוצרים מחברה אשר גובה מחירים הוגנים – מומלץ לערוך בדיקה מקדימה לגבי המחירים המקובלים של המוצרים המבוקשים.

אם אתם תרים אחר ציוד נלווה למערכות טלפוניה ולא מעוניינים להתפשר על השירות, על המותג ועל המחיר - חברת טלקול היא הכתובת עבורכם. חברת טלקול משווקת מוצרים נלווים למרכזיות טלפוניה מבית המותגים המובילים בעולם - כך שכל לקוחותיה נהנים מפתרונות תקשורת בסטנדרטים הגבוהים ביותר.